שיח נשי עסקי עם יהודה לביא על קידום ופרסום ממומן
במסגרת הקבוצה “שיח נשי עסקי” ראיינתי את יהודה לביא, בעלים של משרד הדיגיטל BAZZINGA, קופירייטר ומנהל מדיות חברתיות.
יהודה דיבר איתי על הדילמות העיקריות של כל בעל עסק בפרסום ממומן במדיות החברתיות.
בין הדברים שעלו:
- פרסום ממומן – למה בכלל? האם כל אחד צריך?
- איזה רשתות חברתיות קיימות היום שאפשר לפרסם בהן באופן ממומן? מה ההבדל ביניהן?
פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, לינקדאין ואווטבריין וכן גם טיקטוק. - איך אני אדע מה הפלטפורמה הטובה ביותר בשבילי לפרסום ממומן?
- כמה עולה לעשות פרסום ממומן
- האם לעשות לבד או להעזר בסוכנות?