פרק 8 – האגו שלנו, אוהב או אויב?
זה טוב שיהיה לנו אגו? זה לא טוב שיהיה לנו אגו? מושג האגו היה נושא לתככים במשך מאות שנים. האגו יכול להיות
זה טוב שיהיה לנו אגו? זה לא טוב שיהיה לנו אגו? מושג האגו היה נושא לתככים במשך מאות שנים. האגו יכול להיות
שיפוטיות וביקורת - שלנו את האחרים ושל האחרים אותנו. למה זה בכלל קיים? מה הסיבה הקוסמית השורשית? למה כל כך חשוב לנו
הפרק מוקדש למערכות יחסים - נכיר מושגים חדשים כמו: "תסריטי חיבור" "חוב אנרגטי" - מה זה תסריטי חיבור, איך הם
הפרק מוקדש לרגשות: פחד שנאה, כעס אהבה ונותנת נקודות מבט גבוהות וקצת שונות עליהן. נכיר מושג חדש שנקרא: "מישור הביניים" מה
פרק 4 מעמיק לנו את ההכרות עם חיבור לתסריט האישי, מרכז הבמה שלנו. מה קורה כאשר סוטים לצד החסד או
פרק 3 מעמיק לנו את הידע וההכרות עם הנשמה - החלק התודעתי הגבוה שלנו. ואנחנו נלמד גם על המונח "החיים כמשחק"
מה זה בכלל מטרת העל? ואיך אפשר להכיר או להתחבר אליה? איך זה מתחבר לפחד מכשלון? איזה גישה נכונה לנו כדי לזמן
את הפרק הראשון של הפודקאסט בחרתי לפתוח עם מונח שדיברו עליו רבות - יצירת מציאות ואני כמובן מביאה חידושים ושבירת

